Des del curs 2017-18 la gestió del servei de menjador passa a dur-se per part de l’AMPA, mitjançant l’empresa Ecoataula.
Informació bàsica del servei:
  • Preu menú alumne fix (mínim 2 dies a la setmana): 6,20€.
  • Preu menú alumne esporàdic: 6,80€
  • S’ha de notificar la falta d’assistència al menjador abans de les 10h, en aquest cas es farà un abonament de 5€.
  • El pagament dels menús esporàdics es faran mitjançant la compra d’uns tickets a “La Caixa”.

Per a més informació, es realitzarà una reunió el dimecres 6 de setembre del 2017, a les 18h al menjador de l’escola. Ecoataula farà la seva presentació, es donarà tota la informació ampliada i amb detall sobre el servei de menjador (menús, preus i pagaments, normativa, etc), s’explicaran les novetats i canvis en el projecte de menjador. També podreu consultar qualsevol dubte que tingueu.

Es podran ja portar omplerts els següents documents:

Inscripcio_menjador_parc_curs 2017_18

inscripcio_acollides_parc_curs 2017_18

Us volem transmetre la nostra il·lusió per aquest nou repte, que assumim amb molta força i ganes, per fer del menjador un espai sa i social de la nostra comunitat educativa.

Comissió de Menjador, AMPA Escola del Parc

Mail contacte: menjador.ampaelparc@gmail.com