• Contacte: Meri Pi i Gemma Ubeda
  • Mail: trencaclosques.elparc@gmail.com

Trencaclosques és un projecte estable d’activitats formatives i espais de reflexió adreçat a les famílies, infants i membres de la comunitat educativa de l’Escola del Parc que es va posar en marxa durant el curs 2010-2011. Tenim, per tant, una experiència de quatre anys organitzant i oferint activitats a les famílies per tal de posar en comú experiències i practicar noves maneres d’abordar els reptes diaris de la nostra tasca de mares i pares, compartir espais de lleure amb els nostres infants i integrant la diversitat de famílies de la nostra escola en una comunitat cohesionada i participativa. Les activitats que es pretenen fer són: Benvinguda a les famílies de P3. Participació de les mares magribines a l’escola mitjançant l’organització d’activitats de difusió de la seva cultura (ex. Festivitat tradicional del Xai, participació a Sant Jordi). Participació al Mercat d’Intercanvi de Joguines de les AMPES del Prat. Tallers de cuina amb infants. Tallers de ioga en família. Tallers d`educació sobre les emocions. Participació en l’organització en la nostra escola de les activitats de formació a família oferides per l’Ajuntament o per d’altres institucions. Mercat d’Intercanvi de llibres usats per Sant Jordi. Sortida-excursió de cap de setmana amb tallers d’autoconeixement i treball de les emocions. Cafès tertúlia amb temes que interessen i preocupen sobre l’educació dins de la família. Algunes d’aquestes activitats, especialment els tallers adreçats a mares i pares s’oferiran a les famílies de tot el municipi.