• Contacte: Jennie Garcia
  • Mail: ampa.escoladelparc@gmail.com

Per Sant Jordi l’AMPA participa especialment en la coordinació de les famílies de 6é perquè aconsegueixin diners de la venda de roses i llibres per a la celebració del seu final de curs. Els alumnes aprenen a organitzar-se i a gestionar les parades. També s’integren a la festa la comunitat àrab de l’escola fent-nos partícips de les seves tradicions. Es promou d’intercanvi de llibres afavorint la reutilització d’aquests.

Diferents activitats en coordinació amb l’escola:

• Contacontes a les aules: familiars dels alumnes expliquen contes, poemes, … als alumnes de tots els cicles, amb diferents formats i llengües.
  • Berenar àrab: berenar i taller henna preparat per famílies àrabs de l’escola (beneficis recaptats destinats a necessitats de l’escola)
  • Parades de llibres i roses amb col·laboració de l’alumnat i famílies de 6è (beneficis destinats al fi de curs dels alumnes de 6è). A més a més les famílies de 6é elaboren manualitats que després vendran en les mateixes parades.