• Contacte: Mercè Pi
  • Mail: ampa.escoladelparc@gmail.com

Si t’agrada el teatre i sempre has volgut participar en alguna obra, aquí tens la teva oportunitat!

Posa’t en contacte amb nosaltres i participa en la propera obra que ja estem pensant.

Si no vols actuar però t’agrada cosir, fer manualitats o saps de música també pots col·laborar, ja que necessitem gent per fer vestuari, decoració, coreografies…

Els assajos són setmanals a partir de Gener, generalment els dimecres de 19:30-22h.

Les representacions de l’obra es fan:

• 2 dies a l’escola per la Diada de Sant Jordi en horari de 15:00 a 16:30h (ho has de tenir en compte per a poder assistir).
  • 1 o 2 vegades al Teatre Modern en caps de setmana. Dates encara a concretar. En aquestes representacions recaptem diners per a projectes de l’AMPA en benefici del nen i nenes de l’escola.

TRAJECTORIA DEL GALLINER:

El Grup de teatre el “Galliner del Parc” neix al 2011 amb la intenció d’oferir als nens i nenes de l’escola una oportunitat de gaudir del teatre dins de les activitats que es realitzen per la celebració de la Diada de Sant Jordi.

L’objectiu és a través d’una activitat de lleure, participar amb l’escola, potenciar la cohesió entre famílies i escola, alhora que oferim als nens/es un model d’activitat artística i de lleure, accessible a tothom, i que la seva pràctica potencia diferents valors i aptituds (treball en equip, cooperació, expressió, superació…)

El Grup de teatre està format per pares i mares, entre tots preparem el guió, vestuari, música, atrezzo i el muntatge de l’obra.

Les obres realitzades:

• “La llegenda de Sant Jordi”
  • “La Caputxeta, el llop i altres amics”
  • “La Blancaneus i un convidat”
  • “Aladin, el Geni i 40 lladres més o menys”
  • “La panxa del bou” – dissabtes 13 i 27 de maig del 2017 a les 18 hores, al teatre Modern