6 setembre 2017

Benvolgudes famílies,

Us recordem que aquest dimecres dia 6 de setembre a les 18h, a l’aula de menjador, es farà la reunió d’informació del nou servei de menjador.

L’empresa Ecoataula, ens farà la seva presentació, explicarà el funcionament, normativa, forma de pagament i novetats. I podreu consultar qualsevol dubte que tingueu.

Hi haurà servei de ludoteca.

S’haurà d’emplenar uns documents per realitzar la inscripció en el cas que vulgueu contractar els serveis:

1. Full d’inscripció al servei de menjador: Per a les famílies que necessiteu el servei de menjador de forma fixa: 2, 3, 4 ó 5 dies a la setmana.
  2. Full d’inscripció al servei d’acollida del matí: Es mantenen els horaris i preus.

En els casos que necessiteu el servei de menjador de forma esporàdica, us informarem de les instruccions per comprar els tickets a La Caixa.

En tots els casos s’haurà d’aportar còpia de la targeta sanitària de l’alumne, i en els casos que pateixin al·lèrgies o intoleràncies alimentàries, serà obligatori aportar un certificat mèdic.

Aquesta documentació la podeu entregar:

A) Presencialment el dia de la reunió, i els dies 7 i 8 de setembre d’11:30h a 13:30h i de 17h a 19h a l’escola o B) Per mail: mertxe@ecoataula.cat

És important que les famílies que necessiteu el servei des del primer dia d’escola, entregueu la documentació abans del 12/9. Els certificats mèdics es podran aportar fins el 30/9, per mail o a la coordinadora.

A la reunió s’explicarà tot amb més detall i resoldrem qualsevol dubte.

Per qui no pugui assistir a la reunió, farem un llibret amb tota la informació que s’enviarà per mail i quedarà penjat a la web de l’escola per poder-lo consultar en qualsevol moment.

Salutacions,

Comissió de Menjador Escola del Parc

Data inici: 6 setembre 2017

Data fi: 6 setembre 2017