Comissió de Teatre:

T’agrada el teatre? Sempre has volgut participar en alguna obra i no has pogut?

Doncs aquí tens la teva oportunitat.

Des de la Comissió de Teatre et convidem a participar en la propera obra pel 2018 que ja estem pensant.

La idea és, com sempre, representar l’obra per als nens i nenes de l’escola dintre de les celebracions de la diada de Sant Jordi i posteriorment farem la representació per a tothom (pares, mares, avis, avies, nens i nenes d’altres escoles,…) al teatre Modern dues vegades!! D’aquesta manera intentarem aconseguir diners que repercutirà en els nostres fills i filles.

L’any passat va tornar a ser tot un èxit i esperem que aquest també ho sigui amb la teva col·laboració.
Si no vols actuar però t’agrada cosir, fer manualitats o saps de música també pots col·laborar, ja que necessitem fer vestuari, decoració, música…

Els assajos seran setmanals a partir de gener del 2018. Dels dies d’assaig i horari t’informarem quan contactis amb nosaltres.

Les representacions a l’escola sempre es fan per la Diada de Sant Jordi, 2 dies de 15:00 a 16:30h, per tant has de tenir en compte que puguis assistir-hi.

Les representacions al Teatre Modern es faran al mes de maig/juny.

Si estàs interessat/da posa’t en contacte amb nosaltres enviant un correu Electronic a l’AMPA: ampa.escoladelparc@gmail.com
Persona de contacte: Mercè Pi – Comissió de Teatre

Vídeo de l’obra del curs passat, que va tractar sobre el conte de “La Panxa del bou” que la companyia El Galliner del Parc va interpretar al teatre Modern. Una versió del conte tradicional del “Patufet” molt vinculat a la nostra ciutat i al Parc Agrari i que va tractar per una banda el tema del bullying a les escoles i per l’altra una alimentació saludable.

Vols participar en l’obra de teatre de l’escola?