L’AMPA i l’escola organ10itzen la 3a gimcana matemàtica de l’escola, els dies 30 de maig, 1 i 2 de juny.

Com el curs passat: https://www.youtube.com/watch?v=bNjPebwNLUk&feature=autoshare

CRIDA FAMILIES

Material:

Per poder fer les diferent proves, es necessita el següent material:

• 13 caixa amb candau de combinació
  • Dianes velcro
  • Baraja de cartes espanyoles i del UNO
  • Peces de lego
  • Miralls mida llibreta de quartilla (com a mínim)
  • Geoplans quadrats
  • Pilotes de tennis
  • Llaunes de refrescos netes i seques

Aquest material es retornarà quan finalitzin les proves. Si pots realitzar el préstec posa’t en contacte amb l’AMPA.

Acompanyats:

Si tens disponibilitat a la tarda i vols passar una estona divertida amb els nens i nenes de primària, apunta’t. Envia un mail a l’AMPA indicant a l’assumpte “Acompanyant gimcana”

També durant la setmana del 6 de juny, els nens i nenes d’infantil (P3-P5) podran gaudir d’un taller de matemàtiques preparats per l’AMPA. Aquest any, hem parlat amb l’escola per tal que les famílies interessades puguin acompanyar els infants durant aquesta activitat. Si teniu disponibilitat i us agradaria participar, envia’ns un mail indicant “Acompanyant gimcana infantil”. L’escola intentarà adaptar els horaris (de matí) a la disponibilitat dels acompanyants.

Mail AMPA: ampa.escoladelparc@gmail.com

Crida famílies: Torna la Gimcana de les mates