Sant-jordiL’escola ens informa de les activitats per a la Diada de Sant Jordi, alhora que ens demana col.laboració:

Durant aquella setmana, es faran diverses activitats que tenen com a eix central el llibre i la cultura.

Ens conviden a portar 1 o 2 llibres que tinguem a casa i que estiguin en bon estat per a la Bibliomòbil, així els nens i nenes de l’escola, el dia de Sant Jordi, podran gaudir de la lectura en un entorn obert i diferent.

Els llibres els han d’entregar a les tutores i han de portar el nom i el curs en un lloc visible (part externa del llibre) per tal que sigui més fàcil la seva localització i retorn.

Es faran les lectures amb micròfon obert. Es llegiran diferents obres literàries prèviament escollides per l’escola, de tal manera que es podrà anar seguint la lectura d’un mateix text.

Lectures a l’aula: Totes aquelles mares i pares de primària que vulguin compartir amb els seus fills/es una estona llegint, escoltant-los o estant al seu costat, ho podran fer el matí del divendres 21 d’abril respectant la seva franja horària. La porta de l’escola s’obrirà durant uns minuts coincidint amb l’entrada al pati de cada cicle, després no es tornarà a obrir fins a la següent franja horària.

BIBLIOMÒBIL I MICRÒFON OBERT (PRIMÀRIA)
9:15-10h Cicle Inicial (1r i 2n) Al pati de sorra
S’obre la porta perquè entrin els pares a les 9:20h es tanca a les 9:30h
9:30h- 10:45h Cicle superior (5è i 6è) Al Parc
Els pares podran anar a llegir o veure llegir els seus fills durant aquesta franja horària al parc.
10:15h-11h Cicle Mitjà (3r i 4t) Al pati de sorra
S’obre la porta perquè entrin els pares a les 10:20h es tanca a les 10:30h

Jocs Florals: el tema és “La Valentia”.

L’escola estarà oberta a tothom (famílies Infantil i Primària) el divendres 21 d’abril de 15:15h a 16:30h per fer el lliurament de premis dels Jocs Florals i, com ja és tradicional amb la ballada de la Sardana.
Es demana portar als infants vestits amb: samarreta blanca i pantalons/faldilla de color negre o color fosc. I per combatre la calor una gorra.

L’equip de mestres de l’escola del Parc

Activitats a l’escola per Sant Jordi