hortescolarAra que arriba la primavera, la feina a l’hort s’intensifica, i es vol formar un grup de treball amb famílies que hi vulguin col.laborar.

Els membres de la Comissió d’Escola verda ens demanem col.laboració, amb 2 tipus de voluntaris/es:

1) Voluntaris/es per anar a l’hora del pati (11-11:30h), un cop a la setmana a fer feines a l’hort. S’organitzaran grups d’alumnes perquè entrin a fer diferents tasques.

2) Voluntaris/es amb major disponibilitat horària, per poder venir a fer tasques a l’hort, tant al matí com la tarda, (sobretot al matí). Aquests voluntaris/es ajudaran a tot un grup classe. Es crearà un horari rotatiu, de manera que cada setmana baixarà una classe, i el voluntari l’acompanyarà.

En funció dels voluntaris es crearà un horari.
No passa res si no es sap res de l’hort, es rebrà assessorament i poc a poc s’anirà aprenent.

Els interessats /ades, heu d’enviar un mail especificant les següents dades al mail smunoz35@xtec.cat

– Nom del pare/mare.
– Curs escolar de fill/a.
– Disponibilitat horària.
– Tipus de voluntari (pel pati o per ajudar a les classes).

Moltes gràcies per la vostra dedicació de part de la Comissió Escola verda

L’escola demana ajuda per l’hort